Träning, äta rätt & motivation

05/03 2015 17:55 // Vardag // 0 kommentarer
 
Åh vad träningssugen jag är! Har känt av detta framförallt nu när solen tittat fram de senaste två dagarna. Haha men usch fy skäms säger jag bara till mig själv, har inte tränat nått alls på hela februari vad jag minns, vad hände egentligen? I början av januari tränade jag ändå regelbundet och åt relativt nyttigt. Men nu har jag lagt av helt känns det som, tränar inget alls och äter inte lika nyttigt, äter minst en chokladbit per dag också... haha nej usch nu måste jag ta tag i detta verkligen! Hatar att känna mig anfådd och klen efter att knappt ha gjort något ansträngande alls. Mitt nyårslöfte var ju att hålla träningen på topp, det sprack ju direkt.
 
Imorgon börjar jag seriöst på allvar! FÅR och SKA inte misslyckas denna gång, vill sätta ribban högt och älskar känslan av att vara stark, lycklig och uthållig. Den känslan alltså?! Från och med imorgon väntar träning minst 3 gånger i veckan, äta nyttigt vilket jag älskar, och bara äta sötsaker/onyttiga saker på lördagar eller en gång i veckan i liten mängd såklart. Beach 2015, here I come! Oh yes. Vem är med mig?

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.