Dagens inköp

12/09 2015 21:13 // Vardag // 1 kommentarer
 

 
Köpte en söt vit blus och en supermysig kofta som är lite poncholiknande. Fick äntligen köpt mig en facial wash också då min är helt slut och i stan var den slut så har typ fått vänta i evigheter (fatta känslan när man ska tvätta bort smink). Köpte även en BB cream som jag fick ett test på för ett tag sen ock älskade den helt seriöst så var bara tvungen att köpa en! Och så köpte jag även en make-up borttagning till ögonen då min började ta slut. Hoppas ni får en bra kväll, säger godnatt till bloggen. Natti!

Kommentarer
Sarah

Kul o få se va du köpt :)

Svar: Blir alltid lite roligare med bilder på vad man köpt ^^
Frida Dygd

2015-09-12 @ 21:24:49
URL: http://CheerSarah.devote.se



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.