The Lazarus Project

04/08 2015 14:38 // Vardag // 0 kommentarer
Igår såg jag en riktigt grym film som hette The Lazarus Project. Den handlade om Ben (Paul Walker) som blir avskedad från sitt jobb på grund av sitt tidigare brottsregister i livet. Han har lovat sig själv och sin familj att aldrig mer åka in i fängelset men efter att ha varit medhjälpare till ett rån tar livet en helt ny vändning när han åter åker in igen och blir dödsdömd.

En sjukt bra film som jag verkligen tipsar om! Jag började gråta redan i början av filmen vilket sällan händer mig, dessutom var Paul Walker en grym skådespelare, svårt att inte gilla filmer han är med i.


Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.