1 km

15/09 2015 08:33 // Vardag // 0 kommentarer
Hej! Igår efter skolan var jag snabbt hemma och åt & därefter följde jag med mamma till Tumlaren. Började med att simma ½ km och tänkte nöja mig där men envis som jag är så fortsatte jag & nöjde mig när jag hade simmat 1 km. Efter det satte jag mig i massagestolen en stund, ångbastun och bubbelpoolen. Riktigt gott var det, behövde verkligen det. Älskar känslan efter att man simmat så långt. 
 
Idag händer inte så mycket förutom ridning vid 18:30, tror vi skulle hoppa så det ska bli riktigt kul!
 
 
Lånade bilder från Tumlaren's hemsida.

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.