Tillbaks efter influensa

04/03 2015 12:36 // Vardag // 0 kommentarer
Hejsan! Nu är jag tillbaks efter att ha varit sjuk och haft influensa sen lördag kväll. I lördags var jag i alla fall på Gothenburg horse show med älskling och ridklubben. Redan då hade jag börjat bli lite sjuk men efter några alvedon mådde jag bra hela dagen där nere fram tills när vi skulle åka hem. Då började jag få ont i kroppen och hade frossa. Så sen lördag kväll har jag bara legat i sängen och haft ont i hela kroppen, halsen och känt mig alldeles yr. Har inte gjort nått alls direkt, orkade inte ens greja med mobilen eller blogga för er så ont som jag haft, kändes nästan som jag blivit misshandlad.
 
Igår när jag vaknade på min födelsedag btw mådde jag så bra och jag var helt frisk och solen lyste in genom mitt fönster. Var så tacksam över att få vara frisk på min födelsedag! Sitter hur som helst på dagens sista lektion just nu, slutar tidigt så efter det tar jag skolbussen hem. Men ville lite snabbt bara informera er. Vi hörs!
 
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.