I'm back on track

27/01 2015 09:18 // Vardag // 0 kommentarer
 
Hej godingar! Igår fick vi äntligen tillbaks vårat nät hemma efter att stormen tog det för 2 veckor sen. Huuuuuur skönt?! Har vart så tråkigt att inte kunna titta på TVD hemma eller blogga, dessutom behövs ju nät till skolarbeten men som tur är har vi inte haft några större grejer än så har inte vart så beroende av att ha nät.
 
Under tiden som jag varit borta har jag fått en massa idéer så räkna med massa roliga inlägg framöver! Tyvärr är min skoldator inne på lagning just nu dock så kanske inte kommer kunna blogga om allt jag vill för alla mina planerade inlägg och bilder osv. ligger på skoldatorn + ett minneskort. Ska verkligen försöka hålla det här nu ändå och hålla igång bloggen utan några pauser eller tråkiga inlägg. Kram!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.