Hiss & Diss

27/02 2015 10:25 // Vardag // 0 kommentarer
 
- Gothenburg Horse Show med älskling imorgon.
- Ska göra tacos till mig och älskling efter skolan.
- Att det är freeeeeedag idag!
- Kommer sova som en prinsessa intill min varma prins inatt, obeskrivligt!
 
 
- Jag är en person som reagerar på typ allt, och övertänker för mycket.
- Oftast skjuter jag upp saker och tänker "äsch gör det om en stund".
- Det senaste har jag ätit väldigt mycket sötsaker och inte tränat nått alls.
- Personer som ljuger folk rakt upp i ansiktet, usch.
- Oärliga människor.

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.