Mästerkockar

01/04 2015 22:03 // Vardag // 0 kommentarer
Hejsan! Idag slutade både jag och älskling tidigt så vi åkte hem till mig och lagade ungsrostade potatisar, morötter och paprika som vi stekte kyckling i grädde till och hade en sjukt god sås till också. Blev såååå sjukt gott, riktiga mästerkockar!

Kommer inte få se älskling förens på måndag igen då han åker till Polen imorgon. Han lämnade kvar en tröja hos mig och fick låna en av mig, älskar att somna med en tröja tätt intill mig som luktar sjukt mycket älskling när vi inte kan ses, bästa känslan!


Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.