Photoshop

27/09 2014 21:47 // Vardag // 0 kommentarer
 
 
Wow vilken skillnad säger jag bara?! Har ju fått Photoshop på skoldatorn eftersom jag går media, har inte testat det så mycket sen jag fick det men imorse fick jag ett ryck & testade mig runt lite. Grymt mycket bättre än Gimp som jag tidigare redigerat bilder i, Ps behåller kvalitén & gör den flera gånger bättre än vad Gimp gör enligt mig. Vissa bilder jag redigerat i Gimp ser suddiga ut & kvalitén försämrades mer än vad den gjorde icke redigerad. Kommer nog använda mig flitigt utav Ps framöver. +++

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.