Mycket på G

14/10 2014 21:13 // Vardag // 0 kommentarer
Hejsan! Har så sjukt mycket inspiration just nu, massa på gång & imorgon får jag äntligen träffa min nyklippta älskling som jag saknar enormt! Vi planerar lite roliga grejer vi tänk göra som kommer upp på bloggen, avslöjar dock inget ännu... fick dessutom reda på för en liten stund sen att jag fått A på mitt första prov på gymnasiet, i samhäll. Sååå glad!
 
& snart bär det av till Barcelona också med laget, humöret på topp! Säger natti för ikväll, kram!
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.