Hinner tyvärr inte

29/10 2014 13:45 // Vardag // 0 kommentarer
Hej! Ville bara kika in och tala om för er att detta nog blir enda inlägget idag då jag tyvärr inte hinner. Sitter hemma hos bästis just nu, vi har just gjort en "awesome" grupp på Facebook och tänkte nu dra ner till köket för att baka nått gott. 

Sen ikväll drar jag och några från gamla klassen på bio för att se Ouija, ska bli kul. Ni får ha det bra så länge!

Så här ser mitt hår ut förresten nu när jag klippt det, nytt & fräscht!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.