Backpack

25/10 2014 17:22 // Vardag // 0 kommentarer
Jag har helt plötsligt börjat älska ryggsäckar. Det är så jädra snyggt! Eller vad tycker ni? Är det inte dags att lägga den vanliga tråkiga handväskan åt sidan & istället införskaffa en cool ryggsäck? Så mycket bekvämare & snyggare, hur ballt är det inte att kasta en ryggsäck över axeln istället för att gå runt med en klumpig & tung handväska?
 
Finns ju massa olika, tyvärr ser de flesta rätt tråkiga & vanliga ut enligt mig men jag hittade några riktigt fräcka nedanför. En ryggsäck blir lätt ett av mina nästa köp!
Backpack
Klicka på de olika ryggsäckarna för att komma till dem, alla är från junkyard!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.