Sovmorgon

09/11 2014 21:41 // Vardag // 0 kommentarer
Hejsan! Igår kväll efter att barnen lagt sig kom älskling hem till brorsan för vi tänkte se den nya ninja turtles. Den var rätt bra! Sjukt gulligt för älskling somna flera gånger om i min famn. Sen idag hämta älskling mig och vi åkte hem till mig, älskling platta mitt hår och sen åkte vi hem till farmor och farfar för att fira fars dag.
 
Sjuuuuukt skönt imorgon för får sovmorgon till 06:15! Ska till tandläkarn och är det bara jag eller som faktiskt gillar att va hos tandläkaren?? Säger godnatt för ikväll i alla fall för nu tänkte jag ta mig en dusch och sen sova. Natti!
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.