Robinson - love edition

12/11 2014 12:29 // Tankar & känslor // 0 kommentarer
Nån mer än jag som längtar tills nästa år när nya Robinson börjar? Jag verkligen älskar Robinson, brukar aldrig missa ett enda avsnitt när det går! Har flera gånger själv funderat på att söka, skulle lätt fortfarande kunna tänka mig att göra det! Andra har sagt till mig att de också tycker jag borde söka eftersom jag är väldigt envis av mig som person, men jag vet inte om jag vill söka eller ej. Jag har aldrig haft problem att vara borta hemifrån länge men finns ju massa annat att tänka på, som hunger och farliga giftormar?
 
Gammal video från Robinson 2012

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.