Missförstånd

13/11 2014 15:30 // Vardag // 0 kommentarer
 
Sitter i skolan just nu och tänkte bara snabbt ta upp missförståendet som uppstod igår då jag fick en del frågor angående Robinson. Det var vissa som trodde att jag tänkte lämna Edward eftersom dem i år endast sökte singlar. Haha och nej jag tänker inte lämna Edward! Sen skrev jag aldrig att jag skulle söka utan att jag funderat på det. Dessutom har datumet man senast kan söka redan gått ut sen i september. Söker jag så blir det isåfall nån gång de söker både singlar och icke singlar så som det vart andra år. Aja, nu ska jag dra till tåget.
 
PUSS & KRAM!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.