Kvällspromenad

11/11 2014 20:04 // Vardag // 2 kommentarer
Jag & mamma åt på en resturang innan utvecklingssamtalet som jag aldrig varit på tidigare, deras pasta bolognese var riktigt god!
 
Hej allihopa! Nyss kommit hem från en härlig kvällspromenad med hunden. Blev ingen ridning för min del idag tyvärr, efter utvecklingssamtalet fick vi skynda oss hem och när vi väl var hemma så fick jag reda på att Erranne inte skulle rida lite för sent. Så tog en promenad i mörkret med hunden istället, älskar att vara ute och gå på kvällarna med pannlampa, träningskläderna på och reflexer. Makete hade såklart på sig sin egna reflexväst, han syns sjukt bra i den och det är ju bra eftersom han nästan är helt svart.
 
KRAM

Kommentarer
Susanna Maria J

Så god middag!!

Svar: Ja verkligen!
Frida Dygd

2014-11-11 @ 21:02:12
URL: http://oslofru.com/
Bella

Gud vad gott!

Svar: Ja!
Frida Dygd

2014-11-11 @ 23:10:10
URL: http://jennyizabella.blogg.se/



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.