Ibland hatar jag Apple

04/11 2014 13:44 // Vardag // 0 kommentarer
Alltså ibland hatar jag verkligen Apples produkter för det är så sjukt krångligt att kunna dela filer via datorn och mobilen på ett lätt och smidigt sätt! Har försökt sen igår med att föra över en film till mobilen från datorn men inget har funkat! Men så alldeles nyss kom jag ihåg en app som en kompis i min gamla klass tipsa om, nämligen dropbox. Var bara att göra ett konto på datorn och sedan ladda ner appen till mobilen också, hur smidigt som helst och sedan var det bara att ladda upp videon i dropbox och sen gå in på appen för att spara till mobilen. Så tipsar er verkligen om att ladda ner den appen om ni har samma problem som mig!
 
Kommer förresten upp en sak imorgon på bloggen som ni inte får vissa, ni kan nog redan nu kanske lista ut vad det är?
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.