Sommarjobb

13/07 2014 20:23 // Vardag // 0 kommentarer

Fick för någon vecka sen reda på att jag fått sommarjobb! Jag hade tidigare sökt men fått reda på att jag inte fått något, sen ringde dom upp mig & sa att det var en som hade ångrat sig & att jag fått den platsen. Tre veckor på äldreboendet i hällevadsholm väntar nu framöver & imorgon och på tisdag ska jag på nån jobbkurs & sen på onsdag börjar jag jobba. Lite jobbigt att börja klockan 8 varje morgon, fast jag slutar nog inte så sent då heller så det känns skönt. Ska bli jättekul!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.