Styrketräning

21/01 2014 20:32 // Vardag // 0 kommentarer
Hejhej! Igår på fotbollsträningen tränade vi enbart styrka hela lektionen, med hopprep, situps, armhävningar, tyngder, boxning & en massa andra roliga övningar. Efter det drog vi till klubbhuset och käkade tacos & pratade även om årets säsong. Ser verkligen fram emot denna säsong, redan nu i februari skulle vi troligen börja träna utomhus i Tanum och fram tills dess nu varje måndag skulle vi styrketräna tror jag, kommer nog bli ett väldigt roligt fotbollsår! Hoppas att jag blir bättre & bättre nu också framöver, vill ju bli så bra som möjligt!
 
Imorgon har vi dans + badminton på idrotten, roligt med badminton men kan dock inte vara med för har tråkigt utvecklingssamtal just då.. har även fotbollsträning imorgon till kvällen som jag ser fram emot, ska även kanske klippa mig imorgon om jag fått bokat nån ledig tid. Puss & kram!
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.