Nyårslöften 2014

02/01 2014 19:45 // Vardag // 1 kommentarer

Hejhej! Kanske lite efter men kör på och skriver om nyårslöftena nu.
 
  • Måste absolut börja dricka mer vatten, något jag suger totalt på! Helt ärligt så dricker jag mer mjölk än vatten så ett nyårslöfte är att dricka minst 4 glas vatten per dag!
  • Visst det har precis varit jul & då ska man unna sig extra gott, men något jag verkligen varit dålig på denna julen är att träna! Har inte tränat någonting alls, tänkte dock börja träna nu igen på riktigt & den här gången ska jag inte lägga av efter ett tag som jag lyckats göra alla andra gånger.
  • Jag ska minsann lyckas med mina mål jag satt upp för 2014, dels att komma igång med träningen och inte lägga av & sen SKA balklänningen sitta perfekt inför balen, jag ska fan fixa detta nu!!
  • Om det är nåt jag verkligen vill satsa på annars så är det fotbollen, vill såklart bli så bra som möjligt men för att lyckas måste jag också försöka hinna med varje träning, satsar stort på det i år!
Btw så hade vi tjejer superkul hos Ida på nyår, spelade singstar, åt god mat som bästaste kocken Ida gjort, tände ljuslyktor fast det blåste och tog en stund innan dem ville lyfta, drack jordgubbsvin & nån champagne och stod ute i kylan för att se "ring klocka ring" & sedan skaka flaskorna. Spelade även med andra ord som verkligen var jätteroligt! Bra nyår med andra ord!
 
KRAM

Kommentarer
MADDISENJ.SE

Jag är också sämst på att dricka vatten, måste också ta tag i det!

Svar: Haha let's do this shit! ;)
Frida Dygd

2014-01-04 @ 21:15:27
URL: http://maddisenj.se



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.