Home sweet home

05/01 2014 16:05 // Vardag // 0 kommentarer
Hej mina sötaste! Nu är jag äntligen hemma igen efter att ha sovit över hos Julia sen igår, åh så sjukt himla jädra kul vi har haft!! Haha vi har gjort massa roliga challenges & runt 12 inatt fick jag en sjuk idé om att vi skulle göra en väldigt kort skräckfilm, så jag la ihop nån sjukt ful halloweensminkning & tog på mig en mössa och morgonrock, så himla fult haha!! Ska redigera klart skräckfilmen om en stund hade jag tänkt så kanske lägger jag upp den för er idag eller imorgon! Tror även Julia hade redigerat klart nån challenge så hon laddar säkert upp den på sin blogg idag kanske, håll utkik ---> HÄR <---
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att vi åkte & grillade efter att jag åkt ifrån Julia, haha btw så ställde jag och Julia klockan på 8 men Julia stängde av alarmet & vi somna om igen, vakna runt 11... hehe fail!
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.