Dags att ta tag i nyårslöftet

13/01 2014 14:08 // Vardag // 0 kommentarer
Jag är nog inte den ända just nu som känner sig sjukt lat & inte tränat på ett tag efter all julmat? Haha jag har säkert inte tränat seriöst på 2 månader nu. Men imorgon blir det ändring på det! Känner mig sjukt träningssugen, imorgon börjar ju fotbollsträningen igen så då hinner jag inte ut och jogga/powerwalka för kommer hem jättesent, men tänkte börja träna 4 gånger i veckan (inkl. fotbollsträningen 2 gånger i veckan då) nu framöver. Ska även försöka äta nyttigare & äta dom onyttigaste sakerna på lördagar eftersom dessa 2 var mina nyårslöften. Vill verkligen ta tag i detta nu och se resultat inför balen. Vem hänger på?? Let's do this together!
 
 
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.