Veckans planer

15/12 2014 21:04 // Vardag // 0 kommentarer
Dagen har gått rätt fort, sista lektionen jobbade vi med podcast på engelskan och min grupp blev färdiga tidigare så vi fick sluta 13:45. Sjukt skönt för jag var hemma 15:30 istället för 17:30! Måste forsätta med min ergonomiuppsats.
Imorgon slutar jag tidigt även då så hinner med skolbussen och är hemma 15:30. Sen till kvällen har jag terminsavslutning på ridningen och vi skulle ha nån liten hopptävling i gruppen, ska bli kul! Tror vi skulle redovisa vår podcast sista lektionen också.
Slutar nog 15:30 som vanligt på onsdagar, tråkigt nog. Följer nog med älskling hem och hoppas att skoldagen går rätt fort ändå!
Slutar 11:20 så drar nog direkt till Torp och köper lite julklappar osv. Missar dock julmaten i skolan om jag drar till Torp, men får väl stå ut fram tills julafton haha. Har endast 1 lektion och där skulle vi redovisa ett nyhetsinslag ang. julen som vi jobbat med under några veckor. + redovisa lite olika roller inom ett visst mediayrke som vi skrivit en del om.
Tydligen har vi bara julavslutning denna dag och inga lektioner, hur skönt?! Om det stämmer börjar den 9 och slutar 10. Efter det tar jag en buss till Munkedal och ska sedan till vårdcentralen för att kolla upp min rygg som jag haft ont i ett tag nu.
Jullov. Ska nog till julmarknaden på Liseberg med älskling, kommer bli såååååå myyyyss!
Jullov. Inget planerat ännu. Bara va hemma själv eller med älskling.

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.