Ny vecka & nya tag

22/12 2014 13:51 // Vardag // 0 kommentarer
Bilder från weheartit & kollaget är gjort av mig!
 
Känner att det är dags att ta tag i det här nu. Såhär dålig kondition har jag nog inte haft sen förra julen! Haha känns ju ans bara att springa upp för en backe på max några få meter! Kan erkänna att jag ätit rätt onyttigt det senaste, massa skräpmat och godis. Vet inte hur många gånger jag hamnat på botten men på nått sätt tagit mig halvvägs upp till toppen. Jag har aldrig varit helt uppe på toppen och känt att allt med träningen känts perfekt. Men alltså den känslan när jag nästan varit där, kan nog inte ens räkna alla gånger jag varit så nära att nå mitt mål och sen plötsligt gett upp och fallit neråt igen! Jag har världens bästa pojkvän vid min sida som själv tränar och gymmar & vill ställa upp som min ppt (personliga pojkvän tränare). Denna gången vill jag verkligen lyckas och jag ska göra det också oavsett hur mycket blod, svett och tårar det ska krävas!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.