Första dagen på +

20/08 2014 16:42 // Vardag // 0 kommentarer
Heeej! Då var första dagen på plusgymnasiet avklarad! Vi hade upprop klockan 10 imorse så jag & Julia tog skolbussen till vår gamla skola & hälsade på lite lärare, tog även kort på mitt & älsklings skåp innan vi gick ner till stationen & sen bytte vi buss som tog oss in till kampenhof. Träffade i alla fall älsklingen vid stationen så blev sjukt glad när han skulle åka samma buss in! Dagen har i alla fall vart väldigt bra, vi är bara tjejer i mediaklassen. Slutade vi 12 så jag & Julia drog hem till henne & gjorde köttbullar & makaroner, mums!

Imorgon börjar vi 10 också & slutar 12, jag tar nog en buss hem & käkar lite innan jag sticker på fotbollsträning.







Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.