2 filmtips

24/08 2014 00:00 // Vardag // 1 kommentarer
 
Såg på två grymma filmer idag med bästis som jag tänkte tipsa er om. Först såg vi The fault in our stars. Den var nog en av dem bättre filmer jag sett på länge, började nästan gråta vid vissa tillfällen i filmen & det är inte ofta det händer mig. I början var jag lite skeptisk & undrade hur andra kunde tycka att det var är den bästa filmen dom sett, men jag ångrade mig för den blev bara bättre & bättre ju längre in i filmen vi kom. Den får en klar 5a utav 5 av mig!
 
Andra filmen vi såg hette Maleficent & den var också rätt bra. Jag har alltid gillat fantasyfilmer & denna passade mig riktigt bra i smaken. Den får en 4/5 av mig just för att den var bra gjord & för att det var en disneyfilm, disneyfilmer är alltid bra. Perfekt för dig som gillar fantasy!


Kommentarer
Cornelia

Åh dom filmerna är underbara! :D

2014-09-17 @ 19:53:23
URL: http://neliiaah.blogg.se



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.