Bad luck

15/09 2013 20:15 // Vardag // 0 kommentarer
Hejhej mina finaste! Skola imorgon som vanligt, ska ha utvecklingssamtal efter det, inte det allra roligaste direkt. Dagen har gått väldigt fort i alla fall, har varit på Ikea & Torp med mamma och Nelly, köpte en del grejer till rummet och på Torp köpte jag Basiron, hoppas att den verkligen funkar nu som alla säger för är så sjukt trött på mina finnar jag får då och då. Provade även ett par snygga boyfriend jeans på gina med hängslen och en sjukt söt grå långärmad topp, hade sjukt otur för jeansen var för stora & toppen också, tänkte beställt toppen på nätet men den fanns såklart inte kvar i min storlek! Hatar när man hittar nåt klädesplagg man gillar och så finns det inte kvar i ens storlek, hoppas ni finisar har haft mer tur än mig idag i alla fall ♥
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.