Tillbaka på blogg.se

17/10 2013 20:18 // Vardag // 0 kommentarer
 
Hejsan babes! Har inte bloggat nåt alls på säkert 2 veckor & ändå är ni sjukt gulliga och besöker bloggen! Btw så har jag testat att blogga på fames det senaste, tyckte det verkade bättre och trodde jag skulle stanna där men insåg att jag hellre bloggar på blogg.se med dom nya uppdateringarna till appen som tydligen ska ha blivit väldigt bra!
 
Hoppas ni stannar kvar för nu blir det extra mycket tid åt bloggen & kontot jag gjorde på fames ska tas bort, satsar på blogg.se till 100%!!
 
Nu tänkte jag försöka skriva ett inlägg som även berör mig & om någon som betytt oerhört mycket för en viss person. Missa inte det!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.