Stockholm i mitt hjärta

23/11 2013 09:48 // Vardag // 0 kommentarer
Hejhej alla morgonpigga! Har precis varit nere & käkat frukost, måste bara säga att jag verkligen gillar hotellet, fanns en massa gott att välja mellan och personalen är väldigt trevlig!
 
Tänkte snart göra mig klar för butikerna öppnar runt 10 & vill hinna med en hel del idag eftersom dom flesta butikerna stänger runt 6 tror jag. Några utav butikerna jag kollade upp igår kväll vart dom ligger är tessie, hollister, svea & odd molly.
 
Igår innan Lars Winnerbäck konserten, såg ut som ett vrak innan jag sminkat mig haha!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.