Sista dagen på praoen

20/11 2013 20:06 // Vardag // 0 kommentarer
Hejsan alla sötisar! Praoade sista dagen idag på Centrumskolan, hade gärna velat stanna längre men imorgon blir det skuggning och på fredag bär det av till Stockholm! 1:an som jag praoade i var verkligen världens goaste, bästaste klass! Alla var så sjukt gulliga, kramgoa & ville va med mig hela tiden, paxade vem eller vilka jag skulle sitta bredvid på lunchen, hålla handen, spela fotboll och innebandy, påpekade att jag var gullig mm. Kändes sjukt tråkigt att behöva lämna idag, men har haft så himla kul dessa 3 dagar jag praoat där.
 
Väldigt kul att ha fått praoa på sitt gamla fritids också, cyklat, varit "försökskanin" för några småtjejer som lekte doktor, spelat biljardmatch mot fritids Erik och såklart massa fotboll + innebandy!
 
En utav bilderna jag & Julia tog i måndags, tänkte ladda upp resten nån dag så fort jag får tid över...

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.