Jobbig dag

29/11 2013 17:56 // Vardag // 0 kommentarer
Hejhej! Hoppas ni haft en bättre dag än jag i alla fall, länge sedan jag grät så mycket som jag gjorde idag på mormors begravning. Alla dagar kan ju inte vara perfekta men måste säga att denna har varit extra tung & jobbig, kan även berätta att jag bröt ihop & grät rätt länge där en stund efter att vi gått fram & lagt blommor på mormors kista.
 
Känns lite bättre nu när man verkligen känner att hon är borta, klart att det är tung men även dom mest tungaste grejerna måste man gå igenom. Nu sitter jag i alla fall & myser med mjukis och pistagenötter, cozzzyy!
 
Körde på osminkat & lockigt hår idag.

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.