Imorgon blir en bra dag!

17/11 2013 20:40 // Vardag // 0 kommentarer
 
Halloj finisar! Imorgon är det måndag, brukar hata måndagar men just imorgon kommer nog bli en toppen måndag! Ska ju praoa på min gamla skola, ska bli såååå kul & jag ska vara i 1:an medans Julia ska vara i 2:an. Tror även vi kommer få sluta tidigt imorgon, runt 13:20, länge sedan man slutade så tidigt, haha åh vill va liten igen... Efter vi slutat följer jag med Julia hem & sen runt kl 6 åker jag på fotbollsträning.
 
PUSS

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.