Fotbollsträning

27/11 2013 18:15 // Vardag // 1 kommentarer
Hej mina finaste! Ska snart iväg på fotbollsträning, ska bli skönt att få springa av sig lite!
 
På fredag slipper jag skolan, skönt fast ändå inte för ska på min mormors begravning. Har inte riktigt fattat att hon är borta ännu & kommer nog inte göra det heller förens på begravningen, åh minns min morfars begravning, när man gick fram till kistan bröt jag ihop helt och kunde inte sluta gråta, kommer nog bli samma på mormors begravning. Fast känns så skönt på nåt sätt att riktigt få gråta ut, först då man riktigt fattar att personen är borta men samtidigt känns det sjukt jobbigt!
 
Btw, har ni sett dessa sjukt snygga träningsleggings från gina tricot? Haha synd att jag gjorde slut på i princip alla mina pengar i Sthlm, annars hade jag lätt beställt ett par nu men måste försöka spara lite också!

Kommentarer
Rebecca&Mathias

Riktigt snygga tränings leggings!! :) Ha en fortsatt fin Onsdags kväll! :)

Svar: Ja visst är dom!! Tack, detsamma! :)
Frida Dygd

2013-11-27 @ 18:21:49
URL: http://twoplusone.se



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.