Bra dag

21/11 2013 20:36 // Vardag // 0 kommentarer
 
Hej på er! Precis packat klart & inte många timmar kvar nu tills jag åker! Längtar sjukt mycket förutom att behöva stå upp runt 03:30 på morgonen...
 
Btw så har dagen varit toppen, jag, Elin, Julia och Frida skuggade media i Uddevalla på Plusgymnasiet. Skolan verkar bra, lärarna också & maten är mycket bättre än på vår skola. Under dagen har vi i alla fall fått kollat på 2 tjejer som redigerade en film, varit i en lägenhet och kollat in en pågående filminspelning, ätit lunch på skolan och även hängt med en klass som höll på med ett projekt. Inte helt säker ännu på vad jag vill välja som förstahandsval men lutar åt media, gillar ju att greja med datorer, kameror och mediaprogram, har väldigt lätt för tekniska prylar vilket är ett +.
 
Vi fick sluta när vi själva ville för lärarna så jag & Elin tog en buss hem som gick 15:02, följde med henne hem och vi började se på en bra skräckis, hann dock inte se klart hela så tänkte försöka se klart den i Sthlm om jag får tid över, datorn följer såklart med, ska satsa på relativt bra uppdatering där!
 
KRAM

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.