Bekännelser

27/11 2013 18:52 // Vardag // 3 kommentarer
 
Jag har alltid en radio/tv kalender varje år fast jag oftast inte ens tittar/lyssnar på julkalendern... haha standard hemma hos mig!
 
Jag vill åka utomlands i vinter, men vet att det aldrig kommer att hända haha.
 
Jag gillar inte vanliga pannkakor men älskar bananpannkakor!
 
När jag var liten blev jag jagad utav en älg vid 2 tillfällen & nu är jag rätt rädd för älgar haha.
 
Jag älskar att skratta och har sjukt svårt att bli riktigt förbannad, sällan jag ens blir sur.
 
Jag gillar killar som vågar vara sig själva & inte blir värsta kaxiga när dom är med andra.
 
Sitter oftast och skrattar i sadeln när en häst bockar med mig... haha speciellt om det är busigaste Nicke!!

Kommentarer
Camilla

Hihi, den sista håller jag fruktansvärt mycket med om. Brukar bara fnissa och sucka sådär oseriöst ;)

Svar: Hihi precis! ;)
Frida Dygd

2013-11-27 @ 19:02:17
URL: http://camillas.forme.se
rememberthiis.blogg.se

Jag har också en :D man bara måste xd

Svar: Hihi ja! :)
Frida Dygd

2013-11-27 @ 19:10:11
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
rememberthiis.blogg.se

julkalender alltså

2013-11-27 @ 19:10:29
URL: http://rememberthiis.blogg.se/



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.