It's time to stop dreaming and start living

28/06 2013 20:14 // // 0 kommentarer
Känner att det kanske är dags för mig att sätta upp lite mål, eller vad säger ni? Håller på med en del tidsinställda till er imorgon för tänkte ta en hel dag utan datorn! Sitter sjukt mycket vid datorn nu när de är sommarlov och kan ju säga 2 som klagar ganska mycket över att jag inte gör nåt annat typ, my parents of course. Haha... näe men får ta och skärpa mig lite nu va! Mest suttit vid datorn hela dagen idag, visst det har vart urkasst väder dom senaste dagarna, men kan allt behöva nån dags break. Nu ska jag bara fixa klart lite med tidsinställda & så säger jag natti till bloggen för idag, fixar en liten lista med mål också, tummis på de! ;)
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.