Minnen ♥♥

26/06 2013 23:36 // // 0 kommentarer
Hittade några bilder tagna med min urkassa mobil från förra året som bara låg & skräpade på datorn ;)
 
 
1. Jordgubbar!! ♥ // 2. Jag & Erranne byggde ihop lite saker, så det skulle likna en lärare på skolan. Sen så spelade vi in en kul grej och frågade folk på skype om dom ville cama, och när dom svarade ja så satte vi på det vi spelat in och drog för Errannes täckte bakom gubben vi byggt så man inte skulle kunna se att det var inne på hennes rum. Vi höll på att skratta ihjäl oss när folk vi kände frågade vem det var och allt!
 
 
1. Jag solade flitigt förra året, nu regnar de ju typ 24/7 // 2. Kaninerna fick en ny utebur som dom gillade starkt!
 
 
1. Mamma fyllde år & jag bakade kladdkaka ♥ // 2. & dukade sååå fint.. hihihi
 
 
1. Plockade en massa smultron! // 2. & Blåbär! ♥
 
 
1. Såg en sjukt snygg & dyr bil ♥ (den vita) // 2. Var på lekplatsen med Noel & Nelly
 
 
1. Såg en STOR regnbåge!! // 2. Gick till ett vattenfall med Erranne
 
 
1. Plockade svamp med Noel... // 2. & Nelly!
 
 
1. Testade ett nytt sätt att måla naglarna på // 2. Provade nån ny Garnier produkt som sög

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.