Liten bloggpaus

12/07 2013 20:57 // Vardag // 1 kommentarer
Tar en liten bloggpaus, ska tälta imorgon med Erranne & min mobil har världens sämsta mottagning där hon bor. Kommer hem på söndag, får se om jag orkar blogga lite då eller inte, annars är jag tillbaka på måndag! :) Längtar sjukt mycket till imorgon, tältningen & att jag får äta godis! Inte ätit något godis eller några sötsaker på hela veckan så ska bli såååååå gott! ♥♥ Köpt go vit choklad + några goa risgrejer med choklad från kellogg's. Säger byebye till er sötisar och bloggen så bloggar jag mer säkert på söndag eller måndag ;)
 

Kommentarer
AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: Jadå, själv? :D
Frida Dygd

2013-07-16 @ 17:30:55
URL: http://amandablomkvist.horseworld.se



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.