Hejohåå

17/07 2013 13:33 // Vardag // 0 kommentarer
Heej! Då sitter man äntligen vid datorn igen efter några dagars paus. Kom hem i måndags, var ju och tältade med bästis, eller jag fick tälta själv och vaknade runt 7 på morgonen av att tältet höll på att blåsa iväg, stannade ungefär en timme till innan jag packade & cyklade hem till Erranne. Aja, även om de inte blev så lyckat så tänkte vi kanske tälta nån dag utanför mitt hus istället. Imorgon drar jag troligen till Hamburgsund för att sova över hos Noel & Nelly, roligt! :)
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.