Cykeltur & stirrande kossor

06/07 2013 20:08 // // 0 kommentarer
Precis duschat, så himla gött! Svetten rann utav mig innan, cyklade ett relativt hårt pass runt ett ställe med en del backar & långa raksträckor. Cyklade förbi en bondgård också, kände mig ganska iakttagen av alla kossorna som stod intill staketet och stirrade, tog ungefär 45 minuter att cykla runt så känner mig rätt nöjd ändå, ska försöka slå 30 nån dag! :) Annars har jag legat & solat hela dagen, lite brunare nu i alla fall! ;)
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.