Ny design

29/12 2013 14:57 // Vardag // 1 kommentarer
Hej babes! Hade sjukt tråkigt förut så suttit en stund nu och ändrat design, blev den bra eller var den gamla gratisdesignen bättre? Gillar i alla fall denna mer då jag gjort i princip allt själv, känns mycket mer personligt då enligt mig! Dock stämmer inte riktigt bredden på headern som ni ser men fixar det nån annan dag, kanske lägger in en helt ny till & med!
 
Tänkte vara lite snäll och dammsuga för mami nu, sen tänkte jag även ringa till några som beställt bakformar utav mig så dom blir lämnade. Avslutar dagen med bio, haha klockan får gärna gå fort för mig!!
 
Ska ju visa lite bilder från Lars Winnerbäck konserten nån dag också... hade helt glömt bort det, sorry!

Kommentarer
Anna

Tycker att denna design blev superbra, man känner sig liksom välkommen till din blogg och vill börja läsa inläggen direkt, superfin blogg och design!:D
Skulle du inte kunna visa bilder på vad du fick i julklapp?:)

Svar: Åh tack så mycket! Absolut kan jag det! <3
Frida Dygd

2013-12-29 @ 18:53:56
URL: http://annab.blo.gg



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.