Juuullloooovv!

22/12 2013 19:39 // Vardag // 0 kommentarer
 
Det här jullovet har börjat grymt bra, hoppas det fortsätter så också! Jag är så jädra nöjd med betygen, pappa och jag har en liten överenskommelse om att jag får 100 kr för varje betyg jag höjer & jag har höjt mig elva betyg så fick 1100 kr. Något jag är lite extra stolt över är att jag gått från D till B i idrott! Det gör mig ännu mer motiverad till att fortsätta träna & i framtiden kanske ha stor nytta utav en hållbar kondition.
 
Haha borde dock kanske ha ett nyårslöfte om att bli bättre på att göra läxor & plugga tidigare inför prov, något jag verkligen suger totalt på!

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.