Hej mina finaste!

22/12 2013 18:41 // Vardag // 0 kommentarer
Åh blir lite smått sur på mig själv! Inte uppdaterat bra på länge nu men ibland känns bloggen bara som ett tvång & det vill jag verkligen inte, skärpning nu!!
 
I fredags efter julavslutningen drog jag och Julia in till stan & shoppade lite på the body shop, efter det tog vi bussen till Torp, haha Julia hittade en hel del roliga julklappar och blev en massa skratt.. skojig dag helt enkelt! Fick även klasströjan i fredags och jättegulliga julklappar utav Eve & Ida.
 
Här är det jag köpte i fredags + julklapp till bästis som hon redan öppnat, köpte en stor burk som jag fyllde med massa godis!
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.