Blåmärken

10/12 2013 19:54 // Vardag // 0 kommentarer
Idas inlägg om räck & ringar:
Orkade inte försöka förklara om "räck & ringar" och tyckte att min klasskompis Ida gjort ett så bra inlägg om just detta så snodde den hehe.. nej men som sagt så gjorde jag samma val som Ida & ville höja mitt betyg till A, skulle visa upp dubbel knäomsväng bakåt och pendeln, man kunde få A på båda & jag hade bara visat upp pendeln, fick ett B och ville gärna höja till A för visste att jag kunde klara det om jag bara koncentrerade mig lite mer och struntade i att idrottsläraren stod där bredvid.
 
Klarade det & är så jädra nöjd!! Har dock världens blåmärken i knävecken just nu, ser ungefär ut som Idas. Gör sjukt ont men det är det värt för räck & ringar var rätt kul ändå!
 
Glöm inte kika in på Idas blogg förresten som ni hittar HÄR
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.