Some change

16/08 2013 10:00 // Vardag // 0 kommentarer
För ungefär ett och ett halvt år sen så ogillade jag verkligen värme, räckte att det var några få grader varmare ute & sol så satte jag mig i skuggan och tyckte det var jättevarmt. Men sen så vet jag inte riktigt vad som hände för jag började helt plötsligt älska värme & sol, och idag fattar jag inte ens hur jag kunde ogilla värmen och istället sitta i skuggan. Totalt kär i värme & sol, älskar när det är varmt ute! ♥ Och när det är kallt & trist väder ute numera så fryser jag och vill inget annat än att få sol och värme. Blivit en liten brunis i år också, men ska jobba ännu mer på brännan så fort jag får chansen. Love the sun! ♥
 

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.