Saknar fotbollen

07/08 2013 11:00 // Fotboll // 0 kommentarer
Något jag saknar oerhört mycket är fotbollen, slutade helt med fotbollen 08-09 & började med ridning istället. I början saknade jag inte fotbollen alls men just detta året så har jag börjat sakna den så himla mycket. Tycker fortfarande hästar och ridning är kul men vill satsa på fotbollen & börja spela igen. Ska åka till sportshopen nån dag och köpa fotbollsgrejer, sen kanske jag ska få prova att träna i min syrras lag för att se om jag verkligen tycker det är kul och vill börja igen :)
 
Titta vad jag hittade, en bild ifrån när jag fortfarande spelade fotboll ♥

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.