Football ♥

16/08 2013 12:20 // Fotboll // 1 kommentarer
Fotboll, fotboll, fotboll... en utav sakerna jag tänker på mest just nu, blir snart tokig tror jag. Vill inget annat än att börja spela igen, ska jobba som bara den ett bra tag nu så konditionen kommer på topp igen! Sen ska jag ut på plan igen, tänkt över detta så sjukt mycket nu och vet vad jag vill, vill verkligen satsa på fotbollen igen till 110% om jag så ska få spela halvdöd på planen utav allt slit. Från botten till toppen, jag har tagit mitt beslut och ska göra allt inom kondition från & med idag för att nå dit jag vill. En gång fotbollsälskare, alltid fotbollsälskare ♥
 

Kommentarer
Anonym

Vilket fotbollsslag ska du börja i? Hur gammal är din syster och i vilket fotbollsslag spelar hon?

Svar: Inte bestämt riktigt vilket det blir ännu, min syster är 31 & spelar i Hamburgsunds damlag :)
Frida Dygd

2013-08-18 @ 22:42:43



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.