Bli av med finnarna snabbt!

15/08 2013 20:27 // Tips // 0 kommentarer
För någon dag sen så testade jag en sak som min bror alltid gjorde på sig själv när jag var liten, nämligen tandkräm på finnarna! Ibland så brukar jag få nån liten finne här & där så jag testade med tandkräm på finnen och lät det sitta kvar hela dagen, sen när jag tog bort det så var finnen borta! Ta bara en tops med lite tandkräm och dutta ett lager på finnen så den inte syns, låt det sitta på helst hela dagen & sen när du tar bort det är troligen finnen borta eller mycket mindre än den var tidigare. Lovar att det funkar & så sjukt bra och billigt med vanlig tandkräm också, så ni som köper en massa dyra produkter som inte funkar, skippa dem och använd tandkräm istället! ♥

Kommentarer



Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Namn - Ålder - Stad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.